
26 set. 2018 Andrés Suárez torna a Girona per presentar el seu últim disc "Desde una ventana"
Suárez, que es confesa "galaicocatalan", acabarà l'any visitant les altres capitals catalanes per acomiadar aquesta gira
Redacció.- El cantautor gallec Andrés Suárez presentarà els temes del seu darrer disc “Desde una ventana” aquest divendres 28 de setembre a les 22 h a la Sala Platea de Girona.
El concert en format acústic també servirà per fer un repàs a altres cançons que l’han portat a escenaris d’arreu del món, com ara “Perdón por los bailes” que va composar i interpretar amb el músic cubà Pablo Milanés l’any 2011.
Suárez, que es confesa “galaicocatalan”, acabarà l’any visitant les altres capitals catalanes per acomiadar aquesta gira i donar inici a l’enregistrament del seu nou treball.
Fa dos anys que Andrés Suárez va visitar Girona per última vegada, en aquella ocasió va oferir un concert benèfic per a la Fundació SER.GI.