Arrenca la cinquena edició del Electrobeach Music Festival, el festival de música electrònica més important de França, amb una bona representació catalana

EMF2013 ha omplert el recinte d'enfront del vaixell Le Lydia en el seu primer dia, i tot apunta a que amb el públic d'avui se superi l'afluència de l'any passat.

Ahir va arrencar la cinquena edició de l’Electrobeach Music Festival a El Barcarès, al Roselló. Durant les més de 10 hores de la jornada d’ahir han passat per l’escenari l’holandès Afrojack, guanyador d’un Grammy i col·laborador de PSY, Shakira o The Black Eyed Peas, i l’excomponent de Swedish House Mafia, Sebastian Ingrosso. Els han seguit Hardwell i Markus Schultz, dos habituals de l’escena internacional de clubs. També han actuat els DJs catalans Àlex de Guirior i Marçal Ventura, seguits de l’espectacle del col·lectiu local Circoloogik.
L’espectacle té lloc en un escenari de grans dimensions, considerat el major mai muntat a Europa, amb una alçada de 18 m, un escenari de 480 m2, amb 350 m2 de pantalles led i 120 tones de pes.
EMF2013 està considerat un dels 20 millors festivals de música electrònica del món i el més important de França, i té lloc a la turística població d’El Barcarès, a 20 minuts de La Jonquera, que durant aquest cap de setmana es veu ocupada pels milers d’assistents.
Electrobeach Music Festival ha fet un esforç per ampliar la seva àrea d’influència, amb l’objectiu de ser el festival de música electrònica de referència també a l’altre costat de la frontera. La proximitat a zones molt poblades com Barcelona i la Costa Brava, i la posada en funcionament del TAV han contribuït a augmentar l’assistència de públic català i de la resta de l’Estat.
El Festival reserva per avui l’actuació estel·lar de David Guetta, el DJ més cobejat del moment, i de DJ Smash, tota una celebritat a Rússia. A més també actuaran el vídeo-jockey originari de Barcelona, Oriol Torres, que ha participat a l’Ultra Music Festival de Miami, i el DJ Sergi Domene, considerat un dels millors DJ de l’Estat Espanyol.