Arrenca una nova edició dels premis de pintura Honda La Garriga

És un dels guardons més prestigiosos del nostre país

S?ha convocat un any més un concurs entre els alumnes d’últim curs de l’Escola Municipal d’Art i Disseny de la Garriga.
Les propostes presentades han sorprès per la seva qualitat i originalitat. L’elecció ha estat difícil, però finalment el guanyador ha estat Manuel Castaño, amb un disseny que mostra un home arrencat dels diaris que L’envolten, símbol de la unió de L’art amb L’actualitat i de la seva voluntat trencadora davant la mateixa. S?han seleccionat també dos finalistes, Carmen Algaba, amb el seu cor palpitant de pintura, i Samuel Martín, amb un bell disseny minimalista.

La imatge guanyadora serà la que identificarà L’edició 2009 del Premi de Pintura Honda, un certamen que arriba aquest any la desè primera edició. Després D’onze anys de trajectòria, s’ha convertit en un referent en el panorama artístic actual, per la qualitat de les obres presentades i pel prestigi dels membres del jurat que el componen.

Les bases estaran disponibles a mitjans del mes de març a la pàgina web oficial del premi, www.hondalagarriga.com. Mentrestant, es poden consultar les obres guanyadores i seleccionades en les anteriors edicions, així com els membres del jurat i les exposicions i activitats realitzades.

Etiquetes:
,