Canet Rock i el Festival Esperanzah! organitzen conjuntament el concert de Tildo Muxart

El concert, gratuït, tindrà lloc el proper 16 de juny al Prat de Llobregat

Redacció.- Els festivals Canet Rock i Esperanzah! sumen forces en pro de la plataforma Cultura amb Causa. El proper divendres 16 de juny a les 20 hores, al Jardí de Torre Muntades del Prat del Llobregat acull el concert de la jove promesa Tildo Muxart, que presenta el seu àlbum de debut ‘Forced love’. Una proposta artística ben original apta per a tots els públics.
Aquest concert forma part del programa d’activitats de Cultura amb Causa, que reivindica l’ús de la cultura com a eina de transformació social. Des del mes d’octubre, Canet Rock forma part d’aquest moviment sorgit de la unió de 6 festivals dels Països Catalans, entre els quals també hi ha Esperanzah!, Clownia, Rototom Sunsplash, Barnasants i Festiclown.
El dia 16, a les 20 hores, els membres de Canet Rock i l’Esperanzah! donaran la benvinguda als assistents i donaran pas al concert gratuït del jove artista barceloní.
Tot aquell que tingui ganes de ballar amb Canet Rock i l’Esperanzah està convidat a aquesta vetllada. Serà un escalfament per la 4a edició del Festival Canet Rock, que tindrà lloc el proper 1 de juliol a Canet de Mar.