
13 set. 2011 Eikostate treu al mercat el seu primer treball, 'Tribute of perseverance'
El grup és autor de la sintonia del canal de televisió 3XL
El 13 de Setembre el grup Eikostate publica -sota el segell RGB Suports i en format digipack- el seu primer disc ‘Tribute to perseverance’, del qual ja es va presentar el 21 de juny el senzill “TheBetrayal” en format digital. La música D’Eikostate és àmpliament coneguda a Catalunya perquè forma part de la sintonia del canal de televisió 3XL, de Televisió de Catalunya.
Aquest disc està ple de melodies enganxoses i la força del millor rock barrejat amb infinitat d’instruments tradicionals japonesos que li donen una atmosfera molt especial i personal. El videoclip del tema “A life less painful” ja s’ha pogut veure a la xarxa, i ara apareixen amb el tema “The Betrayal“.
La mescla de rock amb música tradicional japonesa i les seves melodies enganxoses no és quelcom que gaire habitual en un panorama de domini absolut del rock. ?Vam decidir tancar-nos al local D’assaig el temps que fos necessari per arribar on volíem arribar, sacrificant les ànsies de tocar en directe?, asseguren.
El gran esforç creatiu i personal els va costar dos anys sense trepitjar cap escenari i van invertir tot el seu temps en una fosca habitació, on els canvis de formació i la dificultat per trobar un segell discogràfic, van acabar per donar el seu fruit. Finalment, de la mà de RGB Suports, surten definitivament a la llum amb tota la seva força i creativitat.