El procés creatiu de Miquel Barceló

L'exposició explica la realització de la cúpula de la seu de les Nacions Unides a Ginebra

L’Obra Social “la Caixa” presenta al CaixaForum de Barcelona la mostra ?El mar de Barceló a la Sala dels Drets Humans i de l’Aliança de Civilitzacions de l’ONU a Ginebra?.
L’exposició ensenya el procés creatiu de L’artista mallorquí Miquel Barceló,en la realització de la cúpula i permet descobrir les innovacions tècniques i els estats D’ànim del pintor durant L’any i mig que va estar treballant en aquesta ambiciosa i complexa intervenció per encàrrec de la Fundació ONUART.

Sis mesos després de la inauguració de la cúpula, L’Obra Social La Caixa mostra el procés de creació de Barceló a partir D’una maqueta, fotografies, audiovisuals, obres preparatòries i el quadern de bitàcola del mateix artista. L’exposició es podrà visitar fins el pròxim 14 de juny.