Fel Faixedas i Carles Xuriguera presenten el seu retorn als escenaris

Amb 'Ni rastre de qui vam ser', recuperen la seva essència còmica, el seu clown i la seva peculiar manera de veure la vida

Redacció.- Després de 10 anys del seu últim espectacle, Xuriguera i Faixedas tornen a l’escenari per recuperar la seva essència, el seu clown, la seva peculiar manera de fer i de dir.

Després de la seva etapa com a Teatre de Guerrilla (amb Quim Masferrer), recordada pel seu humor satíric i combatiu, Fel Faixedas i Carles Xuriguera van fundar l’any 2010 la companyia Dosics, presentant espectacles com No som res i Live.

D’aquesta manera, Ni rastre de qui vam ser suposa el retorn dels actors com a duet còmic, a través d’una comèdia costumista i satírica, on interpreten a dos vigilants d’escenari qualificats, una figura creada pel govern (en el context de l’obra) per cobrir els espais que han quedat buits arran de la pandèmia. Així, els dos protagonistes, passen les hores de la seva feina omplint la buidor d’un teatre mort. Viuen un present de desesperança i projecten un futur d’una lluminositat més que improbable. Persegueixen l’ombra gairebé difusa que una vegada, fa molt temps, ells mateixos van aconseguir projectar. I així els veiem, un dia com avui, quan un error fa que el teatre sigui ple o gairebé.

Humor al Teatre de Salt

Aquest espectacle s’emmarca en l’aposta per la comèdia que ha fet aquest any el Teatre de Salt amb part de la seva programació. En una mateixa línia, en les pròximes setmanes, presentarem també muntatges d’humor com Les dones sàvies (Ricard Farré i Enric Cambray), El diablo cojuelo (un espectacle de clown de Rhum & Cia), Les bones intencions (Míriam Iscla i Joan Negrié), Buffalo Bill a Barcelona (Ramon Madaula i Raquel Sans) o Hamlet.01 (Enric Cambray), entre altres.