
11 des. 2009 Galeria Atelier acull L’exposició D’ Escultures i dibuixos D’en Ferran Vidal
L'exposició presenta una vintena de peces D'aquest jove creador català
Els dibuixos que presentem són només una part de L’obra creadora de L’artista plena D’expressivitat, lleugera, intensa, espontània i alhora plena de contingut. El còmic, la caricatura, el grafisme, són fonts D’inspiració pels seus dibuixos ja siguin més o menys elaborats
Aquesta gran creativitat que s’intueix en els dibuixos, en les escultures és totalment palesa. Les seves fonts temàtiques són L’antropologia i el pas del temps des de un punt de vista genèric, sense entrar en conceptes filosòfics. Per això veureu òxids aconseguits amb paciència i amb la química més elemental millorada amb el pas del temps. Trobareu fibra de vidre, resina de poliuretà, sorra de marbre o acer combinats amb processos molt lents que donen com a resultat una obra plena de consistència.
Hi ha també un rerafons literari en cada una de les peces que contenen fragments de textos com el Llibre de les Meravelles de V.A. Estellés o El Llibre de les Bèsties de Ramón Llull.
L’exposició presenta una vintena de peces D’aquest jove creador català que es podran veure a la Galeria Atelier de Barcelona fins a finals de gener