
07 jul. 2015 III Jornades sobre Art i Galerisme
Es mantindrà un enfocament inclusiu de tots els agents del món de l’art
Tot i partir de les inquietuds professionals dels galeristes d’art, es manté per a aquesta 3a edició de les Jornades sobre Art i Galerisme un enfocament inclusiu de tots els agents del món de l’art. Tres sessions que tracten sobre el diàleg entre galeristes i artistes pel que fa als drets d’autor, com moure’ns i treure’n profit de les xarxes socials en el món de l’art, i del col·leccionisme d’art i la literatura.
Les Jornades començaran el Divendres, 17 de Juliol al Palau Robert, Sala Cotxeres.
A les 10:00h s’iniciarà amb l’Equilibri entre el respecte als drets d’autor i la difusió o comerciaització d’art per galerista. (Beatriz Niño i Isabel Niño, Bufet d’advocats NIAL Art Law).
A partir de les 11:15h es farà un descans i a les 11:30h “Les Xarxes Socials en el mercat de l’art (Francesc Bosch i David Moreno, Criteri Digital i Multimèdia)
La última jornada serà “L’art de col·leccionar: Walter Benjamin i Stefan Zweig” (Rafael Argullol, catedràtic d’Estètica de la UPC i escriptor, i Artur Ramon, galerista d’art i escriptor) a les 13:00h.