L'ORQUESTA BUENA VISTA SOCIAL CLUB® AMB OMARA PORTUONDO, AL FESTIVAL DE CADAQUÉS

A la 39a edició també hi actuarà la cantant nord-americana Esperanza Spalding

La llegendària Orquesta Buena Vista Social Club®, amb una de les seves components més carismàtiques, Omara Portuondo, actuaran en un concert molt especial el proper 5 D’agost al 39.3 Festival Internacional de Música de Cadaqués, L’únic de L’orquestra amb la cantant cubana a L’Estat espanyol D’aquest estiu.

D’altra banda, el Festival de Cadaqués també aposta pels nous valors del jazz internacional amb l’actuació de la cantant, contrabaixista i compositora nord-americana Esperanza Spalding. Amb només 25 anys, Spalding és una de les artistes amb més projecció de L’escena jazzística internacional. Amb una veu angelical i unes aptituds extraordinàries pel ritme, la cantant de Portland (Oregon) és tot un fenomen als Estats Units i comença a ser reconeguda arreu del món. En dues ocasions ja ha actuat a la Casa Blanca, una D’elles, en L’homenatge a Stevie Wonder. Com a artista predilecta del president dels Estats Units Barack Obama, la jove contrabaixista també va tocar a la cerimònia D’entrega del Premi Nobel de la Pau el 2009.

Aquest estiu, Spalding farà una intensa gira per Europa per presentar el seu darrer treball discogràfic “Esperanza” acompanyada per Dana Hawkins, a la bateria, Leo Genovese, al piano, i Ricardo Vogt, a la guitarra. El 39.3 Festival Internacional de Música de Cadaqués acollirà un dels pocs concerts de la compositora nord-americana a L’Estat espanyol. Serà el dia 1 D’agost, a L’escenari de Sa Conca.

Les entrades pel concert D’Esperanza Spalding i el de L’Orquesta Buena Vista Social Club® i Omara Portuondo ja es poden adquirir a través del web www.festivalcadaques.cat.

Etiquetes:
, ,