La Baldufa inicia la seva gira amb residència a dos teatre francesos amb 'El Príncep Feliç'

Posteriorment, L'espectacle d'aquesta companyia de comediants anirà a Madrid i a Stuttgart

La Baldufa està gaudint durant els mesos D’octubre i novembre de les residències al Théatre de Villeneuve-les-Maguelone i el Centre Culturel Pablo Picasso D’Homecourt. Després de L’estrena el passat mes de gener al Teatre Escorxador de Lleida, la companyia va rebre L’oferta D’adaptar el seu espectacle ‘El Príncep Feliç’ a la llengua francesa.

La Baldufa han estat treballant durant la darrera setmana D’octubre a Villeneuve-les-Maguelone i ara es troben a Homecourt, abans D’iniciar la seva gira francesa, que constarà de tres actuacions a Villenueve i cinc a Homecourt.

‘El Príncep Feliç’ és la darrera producció de La Baldufa sota la direcció de Jorge Picó. El muntatge és una adaptació del conte D’Oscar Wilde, que la companyia ha impregnat del seu imaginari conceptual propi. Després de L’estrena al gener a Reus i a Lleida, El Príncep Feliç va ser L’espectacle inaugural de La Mostra D’Igualada i present a Fira Tàrrega.

Ara s’inicia la seva gira internacional, que comença per França, però que els durà al Teatro La Abadía de Madrid o el JES D’Stuttgart, on es farà L’adaptació a L’alemany.

Etiquetes: