La conquesta del Pol Sud inicia la gira pujant als escenaris de Barcelona

L'espectacle és el guanyador del III Premi de Teatre Quim Masó

L’espectacle està produït per la companyia La Conquesta del Pol Sud i dirigit per Carles Fernández Giua. Dani Arrebola, Txell Botey, Jordi Brunet, Rafa Cruz, Elena Fortuny, Oscar Intente, Hans Richter, Armand Villén en són els intèrprets.

La conquesta del Pol Sud és la posada en escena D’un text de Manfred Karge (1938), dramaturg alemany que ha estat testimoni de la desfeta del règim nazi, de la postguerra i que ha viscut la caiguda del mur. L’obra s’arrela profundament en el context històric, social i polític de crisi i de canvi. El seu plantejament ? un grup D’aturats D’un barri de perifèria que decideix, com a forma D’evasió, lliurar-se al joc de representar la mítica conquesta del Pol Sud a càrrec de Roald Amundsen i el seu equip- troba, en el treball de Carles Fernández Giua, director del muntatge, i els seus, una mirada D’optimisme i esperança a una situació que no s’allunya tant de la nostra.

L’espectacle, que es va estrenar dins el Festival de Temporada Alta, es podrà veure fins al 17 de gener a la sala Beckett de Barcelona.

Etiquetes:
,