
07 des. 2013 La rosa tatuada, de Tennessee Williams, arriba a la Sala Gran del Teatre Nacional de Catalunya
Amb la traducció i direcció de Carlota Subirós i un gran repartiment encapçalat per Clara Segura i Bruno Oro
La rosa tatuada, de Tennessee Williams, un gran clàssic que encara no s’havia estrenat en català, arriba a la Sala Gran del TNC amb traducció i direcció de Carlota Subirós i un gran repartiment encapçalat per Clara Segura i Bruno Oro.
L’obra és un homenatge a la vida i a la felicitat i, en paraules del mateix autor, retrata el que ell mateix consideraria “l’element dionisíac de la vida humana, el seu misteri, la seva bellesa, la seva trascendència”.
L’estrena serà el pròxim dijous 12 de desembre i es representarà fins al 2 de febrer a la Sala Gran del TNC amb el repartiment següent: Pepo Blasco, Rosa Cadafalch, Màrcia Cisteró, Montse Esteve, Oriol Genís, Alícia González Laa, Antònia Jaume (Nies), David Marcé, Bruno Oro, Marta Ossó, Clara Segura i Teresa Urroz.