
15 maig 2008 La vuitena edició del M.E.M obre les seves portes
Del 16 al 18 de maig a Mollerussa
La vuitena edició del Mollerussa Elèctric Motel (M.E.M) arrenca aquest any amb una vocació ben clara, la de professionalitzar-se i esdevenir un festival de referència a nivell nacional.
La voluntat de descentralitzar L’oferta cultural i musical de Barcelona fa que els organitzadors del M.E.M, Vincles Accions Culturals des del 2006, programin tant artistes D’àmbit local com
músics D’abast nacional i internacional. L’herència de Mollerussa com a ciutat de gran tradició musical fa que la zona continuï ben viva.
El cartell D’aquest any crida L’atenció per noms tan reconeguts com Justin Roberston(Anglaterra), Facto Delafé y las Flores Azules (Catalunya), el Sr. Chinarro (Andalusia) i Ciëlo
(Madrid). Tot i això, els dj?s són un dels plats forts de la nova edició, on hi participaran artistes de renom com Dj Gato, Omar León, Dj Gonzo i Diego Armando DJ i el diamant en brut encarregat de donar el tret de sortida, DiscJonkey.
El nivell dels artistes D’edicions anteriors demostren el balanç positiu si es té en compte la consolidació, per exemple, de L’artista local Marc Marzenit com el millor productor nacional
segons moltes revistes especialitzades del sector, així com un dels noms de moda dins de L’escena electrònica del moment. Altres noms, com Robert Lamart, bandes i dj?s importants també han passat per L’aleshores Elèctric Cafè/Hotel i ara són reconeguts a nivell nacional i internacional, sobretot en el món de L’electrònica.
Un dels impulsors de la trobada musical per excel·lència de les terres de ponent, XavierBrufau, assegura que amb el pas del temps el M.E.M. ja és ?un esdeveniment socialconvertit en marca?.