
03 maig 2023 L’Strenes es desplaça a Barcelona per la celebració dels 10 anys dels Blaumut
Actuaran al Palau de la Música Catalana acompanyats de la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona
Redacció.- Aquest dijous s’inicia l’extensió de l’Strenes a Barcelona amb la celebració dels 10 anys de carrera dels Blaumut al Palau de la Música Catalana acompanyats de la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona i amb les entrades pràcticament exhaurides.
I divendres i dissabte tornen els concerts a l’emblemàtic escenari de les Escales de la Catedral de Girona. Divendres, Joan Dausà donarà el tret de sortida a la seva nova gira que celebra els 10 anys del “Jo mai mai” amb dos concerts pels quals es van exhaurir les entrades abans que comencés el festival. Igualment sold out estan els dos concerts de dissabte que faran Els Amics de les Arts per presentar el seu nou disc Allà on volia a comarques gironines.
PRÒXIMS CONCERTS DE L’STRENES A BARCELONA
El dia 13 de maig se celebrarà l’Strenes Urbana a l’Antiga Fàbrica Damm amb artistes Lildami, Sofia Gabanna, Scorpio, Flashy Ice Cream o Mushkaa, entre d’altres joves artistes de la creixent escena urbana catalana. I, per últim, el 26 de maig Julieta actuarà a la sala Paral·lel 62 de Barcelona on presentarà part del seu nou disc.