
14 des. 2019 Multiverse, un espectacle singular on el creador belga Louis Vanhaverbeke convida a veure'l jugar a l'univers de la seva habitació
La funció és una petita joia escènica a càrrec d'un dels joves creadors belgues més estimulants del moment
Redacció.- Multiverse és una obra inclassificable, en la qual l’artista utilitza totes les eines que té a la seva disposició per a barrejar amb intel·ligència i exquisidesa les seves diverses passions: el treball amb objectes, l’slam i la performance. Vanhaverbeke proposa un espectacle provocador i ple d’humor on, com si es tractés d’un alquimista, dóna vida a objectes quotidians creant així un univers abundant en possibles interpretacions. Es tracta d’un satèl·lit en òrbita terrestre? Un déu que observa la seva creació? O una personificació del temps mentre s’allunya? Tot és possible amb aquest artista que barreja melodies funk a l’estil Giorgio Moroder amb cançons sentimentals d’Sting, mentre fa que tot al seu voltant giri com un gran vinil de la via làctia. L’artista ens transportarà des d’una dimensió supranatural i còsmica a la intimitat d’un nen que somia a la seva habitació amb aventures espacials.
Multiverse és una obra centrada en el joc, en l’art de jugar que entendreix, fa riure i estimula la imaginació. Una petita joia escènica a càrrec d’un dels joves creadors belgues més estimulants del moment, Louis Vanhaverbeke, que, amb el suport i la producció de CAMPO, comença a girar a Europa. Cap de les propostes de la temporada d’Hiroshima està ideada específicament per a nens o adolescents, però Multiverse pot agradar a tots els públics.