
16 maig 2012 Nou banc de continguts de cultura popular
L'ACPG presenta un banc de continguts culturals obert a tots els mitjans de comunicació
L’Associació Catalana de Premsa Gratuïta i Mitjans Digitals (ACPG), i L’Ens de Comunicació Associativa, van presentar ahir el nou Banc de Continguts de cultura popular i associacionisme que impulsen les dues entitats.
L’eina, gratuïta per a qualsevol mitjà de comunicació, permet segmentar les notícies no solament per temàtiques i tipus de notícia, sinó també per territoris (Catalunya, Balears, País Valencià i Andorra). Aquesta delimitació facilita la tasca del redactor a L’hora de trobar informació local i D’interès per al seu mitjà.
Les categories temàtiques disponibles són: Dansa, Folklore viu, Llengua i literatura, Música, Teatre i cinema, Presentacions, fires i cursos, i Altres esdeveniments. Al mateix temps, també permet fer una cerca en funció del tipus de notícia, on es poden trobar entrevistes, notícies D’actualitat, opinió, reportatges i notes de premsa. D’aquesta manera, els mitjans poden trobar allò que millor s’adapti a les seves necessitats.