
27 oct. 2010 Ojos de mil años
Homenatge musical al poeta valencià Miguel Hernández
Cantants i compositors actuals revisaran el dissabte 30 d’octubre la figura del poeta valencià des d’un nou discurs i punt de vista: el de les generacions que no han rebut cap herència directa de la guerra civil i que només coneixen els anys de dictadura a través dels relats de pares i avis. Una proposta que té com a objectiu demostrar que els versos de Miguel Hernández continuen inspirant a les noves generacions de músics.
Ara, el Col·lectiu Brossa reuneix diverses figures de la música indie de Barcelona perquè actualitzin el missatge de Miguel Hernández i proposin la seva particular visió D’un mite de les esquerres i de les lletres del segle XX.
Hi participaran Manolo Martínez (Astrud), Enric Montefusco (Standstill), Anna Roig (Anna Roig i L’ombre de ton chien), María Rodés, Carles Sanjosé (Sanjosex), Roger Puig (Els Nens Eutròfics) i Delafé y Las Flores Azules.
Podeu comprar les entrades aquí.