Oques Grasses s'acomiaden temporalment dels escenaris en el moment més dolç de la seva carrera

Els osonencs s'acomiadaran fins 2019 amb un concert a Barcelona, dissabte 23 de desembre a l'antiga fàbrica Damm, que també ha exhaurit totes les entrades

Redacció.- Oques Grasses tanquen la seva primera etapa de vida sumant un èxit rere l’altre. La mini-gira de l’espectacle teatralitzat “Meravellós desastre” va acabar ahir sumant el quart sold out, d’un total de cinc concerts. En aquesta ocasió els osonencs van fer vibrar tota una sala gran de l’Auditori de Girona plena a vessar. Oques Grasses han penjat el cartell de “No queden entrades” al Teatre L’Atlàntida de Vic, al Teatre de Lloseta (Mallorca), al TAG Àngel Guimerà d’El Vendrell i a l’Auditori de Girona. Al Teatre La Llotja de Lleida van estar-hi ben a prop.
“Meravellós desastre” ha pretès fer una reflexió al voltant de la vida i de l’amor acompanyant la música del grup amb l’actuació de dos actors, en una gira tant singular com irrepetible.
La recta final la protagonitzarà la seva particular festa de Nadal batejada com a El dia de l’esperit xai, que Oques Grasses celebra cada 23 de desembre des de fa quatre anys. Enguany, la cita és dissabte 23 de desembre a l’Antiga Fàbrica de Damm, un escenari poc habitual en el circuit de concerts de Barcelona que compta amb un aforament de 3.000 persones. Les entrades ja estan exhaurides i els beneficis que se n’obtinguin aniran destinats a La Marató de TV3.
Amb aquest concert, els osonencs s’acomiaden dels escenaris fins al 2019, any en què publicaran el seu quart disc. Aquest descans merescut els permetrà assimilar tots els èxits recollits en aquesta primera etapa de carrera: 3 discos, 400 concerts i pràcticament 8.000.000 de reproduccions a Youtube.

Etiquetes: