Pau Casals, un home de Pau

“El meu violoncel és el meu amic, el més estimat amic ”. “Les úniques armes de què disposo són la batuta i el violoncel

El MUME, conjuntament amb l’Escola de Música de la Jonquera ofereix una activitat per a tota la família, avui  29 de desembre de les 11 h. a les 13 h.
L’activitat planteja un recorregut interactiu per la vida de Pau Casals, acompanyat d’imatges i música, per tal de conèixer millor la seva obra i vida, marcada per la guerra, l’exili, la música, la creativitat i la pau.
En el transcurs de l’activitat els alumnes de l’Escola de Música de La Jonquera  interpretaran algunes peces musicals i, com a cloenda, es mostrarà el procés de construcció d’un violoncel.
Aquesta activitat s’organitza com a complement a l’exposició “De Prada a Perpinyà. Pau Casals & el món de l’exili. Reportatges del fotoperiodista Jean Ribière (1944-1956)”. L’exposició romandrà oberta fins al 27 de gener de 2013.