Un nou festival català a L’Alt Empordà

Neix el Darnius Fest

Amb un cartell ambiciós i, esperit simpàtic i de consolidació neix el Darnius Fest. Els propers divendres 17 i dissabte 18 d’agost, prop D’una vintena D’artistes nacionals i internacionals passaran per l’escenari natural del Pantà de Boadella, tot i que altres actuaran també en diversos escenaris del poble de Darnius.

Apostant per un equilibri entre artistes ja més consolidats i populars i, algunes de les joves promeses locals, el festival demostra que creu, per sobre de tot, en les propostes de qualitat. El programa D’actuacions s’inclou dins del programa oficial de la Festa Major de Darnius, renovant així la tradició, i demostra una singular visió de la diversitat. Però sens dubte, és la música, en tots els seus formats, la protagonista absoluta D’aquesta primera edició.

Des del soul pop de nova generació de la nova banda del James Kakande, Ugly is the New Beautiful, a la psicodelia de llarg recorregut de L’incombustible Anton Barbeau, que arriba de nou al nostre país, passant per L’indie-folk angelical de la nord-americana Annabeth McNamara. De la psicodelia reinventada dels barcelonins Stay, al pop D’esperit indie i vestit de guitarres dels barcelonins Samitier. De la psicodelia instrumental de película de por dels rossellonesos The Unknown Project, al reggae digital i D’esperit vuitantero del gironí Raggattack. Del rock and roll ballable i festiu dels australians Dan Brodie & The Grieving Widows, que arriben per primera vegada a L’Estat espanyol, passant per clàssics retrobats com el David Nicolau, An Der Beat, o les sonoritats de noves promeses com L’ambient drone del gironí Neuron, el folk desolat del sevillà Lullavy, el blues funk jazz dels joves figuerencs No Problemo, el rock esbojarrat i decidit dels Liannallull, o L’innocent indie folk de L’argentina Flor Braier.

El festival concentrarà el gruix de les seves actuacions als escenaris naturals del Pantà de Boadella. Per L’escenari principal, que començarà a funcionar a les 10 de la nit, hi passaran les bandes nacionals i internacionals i el tancaran i obriran els dj?s. Des del vespre i fins ben entrada la matinada a L’escenari petit, el chillout, convenientment decorat per L’ocasió amb sofàs, sillons, tresillos i demés, hi haurà les sessions dels dj?s. S?hi alternaran propostes de soul, reggae, electrònica, pop, ambient, o hip hop.
Etiquetes: